پروژه آمار بررسی رابطه میزان درآمد و تحصیلات معلمین و كارمندان

دسته بندي : عمومی » دانش آموزی
پروژه آمار بررسی رابطه میزان درآمد و تحصیلات معلمین و كارمندان

شامل :
داده ها،نمودار دایره ای،نمودار میله ای،نمودار ساقه و برگ،نمودار منحني فراواني تجمعي، نمودار درصد فراواني تجمعي، نمودار هيستوگرام،نمودار چندبر  ، واریانس

هدف از انجام پروژه:
هدف از پروژه آشنایی با نحوه عملكرد یك نرم‌افزار است. كاركردن با كامپیوتر علاوه بر اینكه به كار ما سرعت می‌بخشد نتیجه دقیق‌تری هم به دست می‌دهد. البته به شرطی كه ما بتوانیم به طور شخصی از موهبت این دستگاه برخوردار باشیم.
در شهر ما حقوق یك ماهه‌ی معلمین بیشتر است یا كارمندان یكی از شعبات چی‌توز؟
طرح این سوال به ما این امكان را می‌دهد تا بدانیم با توجه به مدارك و میزان تحصیلات و تخصص (سطح سواد) و در صورت وجود علاقه به این دو كار كدام یك باصرفه‌تر اس. كاركردن بعنوان كارمند بك شعبه و یا خدمت كردن در جامعه در نقش یك معلم؟ كدام یك ارزش بیشتری از نظر حقوق دارد؟ (بخصوص برای كسانی كه بیش از هرچیز به حقوق و درامد هركار توجه می‌كنند) والا ارزشمندی كمی موضوع مطرح نمی‌باشد.

چگونگی جمع آوری اطلاعات
حقوق یك ماهه‌ی 26 نفر از كاركنان شعبه‌ی چی‌توز را از سركارخانم (ر-ح) و حقوق 26 نفر معلم را از سركار خانم م-ن تهیه كردیم و دسته‌بندی و كشیدن نمودار برای هریك بوسیله كامپیوتر و سیستم آنها را با یكدیگر مقایسه نمودیم.

ارزیابی مشكلات:
از چندین اداره از جمله مخابرات، اطلاعاتی در مورد حقوق و درآمد چند نفر درخواست كردیم كه برخی راضی به دادن اطلاعات نبودند و برخی به تعداد كمتر از 15 نفر كارمند و كارگر داشتند ( از جمله پدر خوردم)‌و یا اطلاعاتشان زیاد جالب نبود و بعضی از ادارات با هم سنخیت نداشتند، مثلاً حقوق و درآمدشان كاملاً متمایز و غیرقابل بررسی بود.
دسته بندی: عمومی » دانش آموزی

تعداد مشاهده: 3352 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 16

حجم فایل:175 کیلوبایت

 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    قابل استفاده برای همه

  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب Word و قابل ویرایش